Головний опозиційний телеканал Грузії може стати провладним


Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) не встановив жодного порушення Конвенції з прав людини в справі грузинського опозиційного телеканалу «Руставі-2».

Як пише Jam-News, це означає, що телеканал ймовірно більше не буде належати нинішнім власникам і перейде до свого старого власника, бізнесмена Кібара Халваші, лояльного до нинішньої грузинської влади, передає Громадське.

У 2012 році після зміни влади почалася тяганина між власниками «Руставі-2»: за телеканал борються його засновники і перші власники Давид Двалі і Джарджі Акімідзе, а також Кібар Халваші, який володів телеканалом в 2004-2006 роках.

Халваші стверджує, що змушений був поступитися телекомпанією під тиском влади за президентства Саакашвілі і тепер просить повернути йому частку.

Верховний суд Грузії ухвалив, що Халваші дійсно примусили продати його акції, і тепер угода про продаж телекомпанії має бути розірвана.

Однак постанова Верховного суду так і не набула чинності, оскільки 3 березня 2017 року Європейський суд з прав людини безпрецедентно швидко розглянув клопотання нинішніх власників і вирішив призупинити виконання рішення Верховного суду Грузії.

Сьогодні ж ЄСПЛ вирішив, що рішення Верховного суду щодо Халваші не порушує права телеканалу, зокрема, і права на справедливий суд.

Нинішній директор телекомпанії Ніка Гварамія назвав рішення ЄСПЛ «шокуючим». Він заявив, що телекомпанія збирається оскаржити рішення суду. Телекомпанія може оскаржити це рішення у Великій палаті ЄСПЛ протягом трьох місяців.

Телеканалу «Руставі-2» 25 років. За інформацією неурядової організації «Міжнародна прозорість - Грузія», в період з 2004-го по 2012 роки телекомпанія двадцять разів змінювала власника.

Під час «революції троянд» «Руставі-2» відкрито підтримував опозицію, а пізніше виявився під контролем режиму, який сформувався після революції.

У 2012 році, після зміни влади в Грузії, всі великі телеканали перебудувалися на користь правлячої партії «Грузинської мрії». Єдиний великий канал, що віщає на всю країну, який залишився під впливом опозиції, зокрема експрезидента Саакашвілі, це «Руставі 2».



Ще на цю тему:

Ми в соцмережах
Новости от KINOafisha и TVgid
Загрузка...
Загрузка...
Новинки кино - http://kinoafisha.ua/skoro/
Архів новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд